Domníváte se, že vaše webové stránky nemají takovou návštěvnost, jakou jste si představovali? Zdá se vám, že jste spíše neviditelní? Nezaujímáte přední postavení ve vyhledávačích? Potřebujete zvýšit počet návštěvníků a tím získat potenciální nové zákazníky či klienty?
Víte, co je to optimalizace? Nebo jste o tom sice četli, něco si nastudovali a přesto se nedaří dosáhnout požadovaného cíle? V tomto směru je ideální volbou se obrátit na profesionály svého oboru, kteří nejen vědí, co je to optimalizace, ale také vám poskytnou návrhy ohledně řešení vašich stránek. Profíci, kteří znají všelijaké tipy a triky a poskytnou vám veškerou pomoc v tomto směru. Dostane se vám i cenných rad, které byste těžko někde jen vyčetli.
Klíčová slova a jejich podstata
Samotné optimalizaci předchází analýza klíčových slov. Jedná se o slova, na která chcete být viditelní neboli dohledatelní ve vyhledávačích. Co se týče stanovení klíčových slov, je potřeba zvážit podstatné faktory. Zda-li slovo není příliš obecné. Stejně tak není vhodné zvolit neutrální slovo, jako je například obchod, když je váš eshop zaměřený na konkrétní sortiment. Není v zájmu oslovit návštěvníky, kteří hledají obchod se zcela jiným zbožím.
Dalším parametrem je hledanost versus konkurence. Není dobré za každou cenu vyvíjet tlak na přední místo ve vyhledávači v rámci obecného klíčového slova a to i za cenu, že má vysokou frekvenci vyhledávání. Vhodnější alternativou je vybrat více specifická klíčová slova, na která ostatní právě neoptimalizují.
Kladné a potenciální záporné stránky optimalizace
Prioritou optimalizace je, že tímto dostanete na webové stránky vyšší počet relevantních návštěvníků, tj. získání nových zákazníků, více objednávek apod.
Nevýhodou v tomto případě však je, že trvá delší dobu, než jsou viditelné výsledky. Zkrátka efekt se projeví až po jistou dobu. Oproti tomu třeba takové PR články, za které postačí jen zaplatit a máte již odezvu v podobě dotazujících se zákazníků, kteří mají zájem o vaše zboží či službu.